Een monumentale plek om te zijn

Verhuur Zaal

De monumentale Trefkerk kan het toneel zijn voor uw bijeenkomst.

De Trefkerk heeft op de begaande grond een zaal ter beschikking dat ideaal is voor kleinere groepen. Een vergadering, een teambuilding  bijeenkomst  of een heidag voor personeel. De ruimte is ook uitermate geschikt voor yoga sessies, meditatie- of mindfulness training. Vergaderfaciliteiten zijn er voor rond de twintig mensen.

Natuurlijk is er ook de mogelijkheid voor een besloten feest of andere speciale bijeenkomsten.  Zonder vergaderopstelling van het meubilair is de ruimte geschikt voor rond de 40 personen.

De rust van de omgeving wordt gewaarborgd door de voormalige begraafplaats die nog gedeeltelijk om de Trefkerk heen ligt. Het geheel is omgeven door tuin en weiland. De locatie van de Trefkerk is ideaal om een wandeling of fietstocht door het Nationaal Park Drents Friese Wold  dat op een steenworp afstand ligt.

Er is een geluidsinstallatie, tv, en een flipover en beamer aanwezig. Er wordt gezorgd voor de innerlijke mens met standaard water, koffie en thee. Ook kan een simpele lunch worden aangeboden of een iets uitgebreider lunchbuffet. De zaal heeft een eigen keukenblokje met gootsteen.

Indicatieve prijzen staan in onderstaand overzichtje maar u kunt altijd contact opnemen voor speciale arrangementen.

1 dagdeel:      €10 per persoon met een minimum bedrag van €100.

2 dagdelen:    €20 per persoon met een minimum bedrag €200.

Extra’s:

Eenvoudige lunch €14 per persoon.

Uitgebreid lunchbuffet €18 per persoon.

U kunt een email sturen naar info@trefkerk.nl en dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op voor een offerte.

Prijswijzigingen voorbehouden. Aan bovenstaand kunnen geen rechten worden ontleend. Een overeenkomst wordt opgesteld en zal bepalend zijn.

Verder Bericht

Vorige Bericht