Een monumentale plek om te zijn

Overnachting

Slapen in de mooie Trefkerk in Appelscha! In 2001 is dit voormalige kerkgebouw verbouwd tot een woning met op de onderverdieping een kleine zaal. Inmiddels is er beneden ook een kleine B&B (1 kamer) gerealiseerd met een aparte ontbijtruimte.

De Trefkerk biedt u de mogelijkheid om een kamer met een privé badkamer te boeken voor één of meerdere overnachtingen op een monumentale plek! Er is een tweepersoonsbed aanwezig dat indien nodig ook gescheiden kan worden in twee één-persoons ledikanten.

Er is gratis WiFi aanwezig. Een waterkoker geeft u de mogelijkheid om zelf uw koffie en thee te zetten. Er is op de kamer op verzoek een TV aanwezig.

Er is een kleine collectie boeken en spelletjes op de kamer aanwezig. De eigen badkamer heeft een toilet, wastafel en douche en grenst direct aan de kamer.

Het ontbijt wordt geserveerd in een apart keukentje of buiten als het weer het toelaat, u kunt uw wensen de avond ervoor doorgeven aan ons. We proberen verspilling tegen te gaan en zoveel mogelijk gebruik te maken van biologisch producten uit de regio. U kunt de koelkast en de diepvries in het keukentje op de begaande grond gebruiken. Het keukentje is niet geschikt om uitgebreide maaltijden in te koken maar er is een 3-pits kookplaat en oven aanwezig.

De locatie van de Trefkerk is een oase van rust en heeft een speciale atmosfeer door het monumentale karakter ervan. Een verblijf in de Trefkerk is ideaal om de omgeving te verkennen en te genieten van de rust en natuur. Er zijn (elektrische) fietsen beschikbaar die tegen een kleine dagvergoeding kunnen worden gebruikt.

Voor alle mogelijke uitjes wordt verwezen naar de pagina ‘Omgeving Appelscha’.

Check-in tijd is na 15:00 uur, check-out is voor 10:00 uur. Afwijkende tijden kunnen in overleg worden afgesproken. De betaling is liefst vooraf per bankoverschrijving minimaal 2 weken voor uw aankomstdatum. Annuleren kan tot 2 dagen voor de verwachte aankomstdatum. Het totaal bedrag zal dan worden geretourneerd met aftrek van 10% administratiekosten. Eventueel kunt u ook pinnen op de dag van aankomst.

Prijzen per nacht per kamer (inclusief toeristenbelasting):

1 persoon:   €70; of €77 inclusief ontbijt.

2 personen: €80; of €90 inclusief ontbijt.

Huur fietsen

Gewone fiets:        €7,50 per dag